lørdag 15. mai 2010

Et gammelt og vakkert møbel!

Hei alle sammen!
I kveld har jeg skapt litt kveldsstemmning i hjemmet. Tenkte jeg skulle vise dere en nydelig kommode jeg har fått på plass. I tillegg til det jeg skrev i forrige innlegg, har jeg også skiftet arbeidsplass. Etter nesten 7 år på samme sted, følte jeg at det passet å ta et nytt steg videre. Vel, denne nydelige kommoden jeg skal vise i dag, stod å ventet på meg på min nye arbeidsplass. Denne var blitt satt igjen, og den som ønsket av personalet kunne få den. Jeg var jo langt bak i køen, jeg hadde jo nettopp kommet! Men den ene etter den andre ble spurt, og kommoden ble stående. Så var jeg så heldig å bli ringt til! Trodde nesten ikke det var sant, selvfølgelig ville jeg ha den!! Har ikke betalt en eneste krone, og for meg er dette møblet gull verdt!




Jeg har ikke gjort noen ting med den, annet enn å vaske den grundig. Jeg liker den så godt!! Det er vel en gammel sminkekommode, men jeg synes den passet best i gangen min :) Jeg har vært litt lite inspirert og hatt litt lite fantasi i hva jeg skal ha oppe på den. Foreløpig har jeg bare satt dette fatet der, men vet ikke om noe annet heller skulle passe? Kanskje noen med noen gode ideèr å dele med meg?
Ønsker dere alle en fortsatt god helg og en nydelig 17-mai feiring! Må til slutt få takket for gode ord, av som alltid herlige jenter her inne i blogg-landia!

13 kommentarer:

Lycka är ~ Onnea on sa...

Eftersom jag gillar vit och romantisk stil tycker jag spegelbordet är jättefint.
~Marita~

Prinsesse Elin sa...

For en skatt! Denne var ment for deg, det er jeg helt sikker på. Jeg digger den. Tenk å ha et slik møbel da. Sukk..... du har vært skikkelig heldig. Her sitter mannen å se Die hard på flatskjerm og jeg , ja jeg tør såvidt å se for menneskene er jeg naturtro i størrelser jo! Jeg har spurt flere ganger om vi ikke skal montere den nye tv benken nå i kveld men mannens tid som interiørkonsulent var visst over for denne gang. Spørs om ikke tv benken er montert når han står opp i morgen tidlig. he he Ha en nydelig kveld videre skjønne du:) Klem fra Elin:)

Anita sa...

Såå koselig at du er tilbake igjen, har savnet deg masse masse! Også sååååååååå koselig at dere skal ha en baby!! Gleder meg til å følge deg, og du er flink som har klart å gå ned 20 kilo! hatten av for deg! Superfin mage! Og kommoden var også fin ;0)) Kos dere masse med den voksende magen! Klemmer fra ANita!

Stina sa...

Åh, vilken vacker kommod. Helt underbar. Hoppas att du mår bra du gumman.:-) kram Stina

Berit T sa...

Så heldig du har vært, og den er nok kommet til rett person også, du som har gitt den nytt liv.
Skikkelig fin var den.
Ha en fin helg.
Klem

Guttemamma sa...

For et flott møbel,løkki ju!! Også sier jeg WOW etter å ha lest innlegget ditt under,så utrolig flink du har vært!! Kos deg med den lille i magen!!
klem

Mitt hvite hus sa...

Heisan Beth...
for en lykke da.. den var jo bare så nydelig...

virkelig flott... for en start på en ny jobb...

ønsker deg en fin 17 mai..*klem Kerstin

Mia, New Room Interior sa...

Såå heldig du var da, den var jo utroolig fin!! Så gøy å høre at dere venter en liten jente, og så flink du har vært i forkant med trening!! Håper du får en flott dag i morgen!! Klem

Anne sa...

Å Beth, jett om jeg ble glad for et livstegn :-) og når en i tillegg får overakt slike gode nyheter, ja da satt tåren i øyekroken her faktisk.
SOM jeg gleder meg på dine vegne, så kjekt det skal bli for hele familien din med en liten krabat :-) nei, dettane blir bra du. Flot at du virkelig har tatt grep, gjort forandring slik at dette nå var både mulig og forhåpentligvis et bedre svangerskap, stolt!!! <3 av deg jente.

En bedre overaskelse unne ikke jeg fått, og hadde du vært i nærheten nå skulle du fått en skikkelig bjørneklem av dimmensjoner.

Ha en superkjekk 17. mai feiring, nyt nå denne dagen og tenke til neste år da, barnevogn, en stivpyntet liten pjokk, så arti det skal blir da.

Nyt dagen, situasjonen og livet min venn, og jeg er her bare så du vet det.

Varm klem til deg fra meg.

MiaMaria sa...

Hejsan Beth!

Och ett stort grattis till tillökningen...och allt slit med din viktnedgång...bra jobbat o all lycka!

Vilken underbar möbel bara så vacker!!!

Ha en bra vecka!
MiaMaria

h.espe sa...

Hei på deg!
Så utrolig heldig du har vært! Denne sminkekommoden er jo en skatt, skikkelig nyyydelig!!! Forstår godt du ble hoppende glad for denne ja!!!

Ønsker deg en fortsatt flott uke - nyt maidagene!

Stor klem fra Hildegunn

borghild sa...

Hei Beth!

Og velkommen tilbake!;) Såå koselig å se magen din også, helt utrolig moro, og jeg håper du koser deg, og at du ikke ser så mye til svangerskapsplager!:)

Nyyydelig møbel du hadde fått, utrolig at ingen tok det før deg, men noe flaks skal man ha!

Ha en finfin ukeslutt! klem B:)

Lycka är ~ Onnea on sa...

Det har varit tyst på bloggen din ett tag, hoppas du har allting bra!!
~marita~