torsdag 25. oktober 2007

Den som leter lenge nok, den finner!

Jeg trodde aldri jeg skulle finne meg en hylle til å ha på kjøkkenet. nok en gang var det ikke helt som jeg hadde forventet meg, men jeg må si jeg er veldig fornøyd for det! Hyllen er håndlaget i Gudbransdalen, og er et godt håndverk. Jeg skal selvfølgelig male den hvit. Nederst på hyllen skal jeg sette opp en planke, slik at jeg har noe å henge kroker på. Jeg har kjøpt meg et gammelt vaffeljern og en liten gammel stekepanne på et loppemarked som jeg tenkte å henge på knaggene. Ellers skal jeg nok kjøpe noe fra Aina`s charm å henge der også. Det kommer til å bli så flott!


1 kommentar:

MODERN COUNTRY sa...

Wow, to innlegg på en dag! Hihi..sjøl sitter jeg her og passer på katten.stakkar, ho har ikek blitt noe bedre, og synet hennes er kjempedårlig etter den kattaren/infeksjonen på øya. Ho bare myser ut i lufta..Jaja, håper en natts søvn gjør underverker.

Se der ja!! Flott den hylla da! Blir nok kjempefin med planke, kroker og litt hvitmaling. Helt utrolig hva litt maling kan gjøre vettu :)))
Nå skal jeg straks lalle, natta!
ZZZZZ