tirsdag 30. oktober 2007

Ventetiden er over, nå er badet mitt snart ferdig!

Livet står ikke stille, og det godt å ha noe å gjøre når livet er urettferdig og sårt. I disse dager har jeg jo et helt hus og pusse opp, og det er nok å henge fingrene i. Motivasjonen har ikke vært på topp det siste, men man får gjort litt allikevel. Badet mitt begynner snart å bli ferdig, og det er jammen deilig. Vi overtok nøkkelen til huset 27 juli, og siden da har vi måtte dusje hos familie og venner, og morgenstellet har blitt tatt i vasken på kjøkkenet og foran speilet i spisestua :) På de to øverste bildene er flisene litt blanke, jeg hadde nettopp vasket dem da jeg tok bilde. På de nederste bildene blir inntrykket litt mer riktig.


Bilde 1: Dette er dusjen min. Har enda ikke fått opp noe å dusje med, men det kommer vel opp til helga tenker jeg. Legg merke til gulvet i dusjen, her har vi lagt skiferstenene som vi har brukt i bården. Vi har satt opp en skillevegg, som vi også har to hyller i.


Bilde 2: Her er hyllene i dusjveggen. Her har vi også brukt den samme stenen som i bården. Fine hyller å sette dusjsåpe og shampoo i, plassbesparende blir det jo også.



Bilde 3:Her er toalettet mitt, gulvet er jo også lagt nå.


Bilde 4: Toaletthyllen min er fin å sette telyspå, blir veldig koselig.

11 kommentarer:

Vangen sa...

Badet blir kjempe fint! Må bli godt å slippe å dra til andre for å dusje:)
Ja dagene går videre om en vil eller ikke. Det som er så rart med skikkelig vonde dager er at en merker ikke at de går lettere, før den dagen en føler at en har det greit igjen. Det er da en ser hva en er kommet igjennom og at en greier seg og at ting vil gå lettere selv om det er tøft..

Ting og Tang sa...

Å du e heldi!!!
Deili bad du he fått dej..NYDELI:)
De va vel verdt å dusje me venna å sann:)
Å for et nydeli nurk du he blitt tante til, kan tenke mej de e litt av en opplevelse å ver på den sida under en fødsel. He født en gang å tatt keisersnitt to ganga. De nåke spesielt å få unga:)
Legge dej til bloggen min ej.
Ha en flott kveld:)

MODERN COUNTRY sa...

Dette blir kjempebra Beth, godt valg av farger, rolig og friskt. Gleder meg til å se innredningen!!
Ja, nå blir det vel tatt endel bilder :))

Deilig å ha egen dusj!!Er den stor? Jeg mener, Plass til to? Kremt..

Ja, nå skal jeg sy videre på hjerter...

Klemmer

My little footprints sa...

Plass til to? hehe.. I dusjen blir det nok ikke plass til to, men derimot massasje/boble badekaret vi skal ha inn på badet, der blir det mer enn nok plass til to :)

Gleder meg til å nyte det nye badet i boblebadet, med stearinlys over det hele, et glass med kald hvitvin og med gutten min ved min side..

*DRØMME DRØMME*

Lille Trille sa...

Badet ditt er aldeles lekkert :-D
Tenker det blir deilig å ta det i bruk. Har spesielt sansen for bården dere har laget, og gulvet i dusjen... det blir jo som å være på SPA.

Legger link til deg på bloggen min, så finner jeg fort veien tilbake så jeg kan følge med videre i oppussingen :-)

Klem Lille Trille

litenIda sa...

Det var et herlig bad! Likte fargene godt, så varmt og behagelig.

Må bare si at det er utrolig trist å lese hva din familie går gjennom nå. Jeg sender dere alle mine gode tanker!

Fant siden din gjennom bloggen til din søster. Jeg kommer helt sikkert tilbake! :)

Marie sa...

Kjempelekkert bad! Godt å ha ting å vere opptatt av i ei tøff tid.

Ønskjer deg alt godt :o)

MODERN COUNTRY sa...

Ha en fin dag på jobben da snuppa :)

Ja, måtte opp for å se etter noen fine fonter til broderinga..

Gleder meg til å se flere bilder!!
Klemmer,Aina

Anne sa...

Kjempelekkert. Mine tanker gikk umiddelbart til middelhavet, fargene, atmosfæren og flisene.

Bra jobba, ... og ja... litt fingerarbeid i en tung tid gjør bare godt.

Klem herfra.

My little footprints sa...

Hei
Tusen takk for alle fine kommentarer.

Ja middelhavet, der har du ordet. En venn av meg satt seg ned på toalettet mitt her om dagen og sa at hun fikk skikkelig sydenstemning av å sitte der. Jeg må jo le litt, ho som aldri har vært i syden en gang! :)

Det var jo det som var litt av meningen, å skape en deilig, rolig og harmonisk stemning! Og det er virkelig skjønt at jeg føler at vi har fått til akkurat det..

Varme hilsninger fra meg

Anonym sa...

Badet blir nydlig :-)det gjør forresten hele huset! Hilsen din bror som er på besøk av og til :-)

S.