søndag 18. januar 2009

En nydelig gave!

Hei alle sammen!
Jeg håper dere alle har hatt en herlig helg!! Jeg for min del, har ikke gjort annet enn å kose meg og atter kose meg :) Frihelgene er gull verdt, og denne helgen har jeg virkelig fått ladet opp batteriene! Jeg og Roy har koset oss som bare det, vi har vært på loppis også, hvor jeg fant meg noen nydelige ting til en billig penge, det får jeg vise dere siden :)
I dag så tenkte jeg å vise dere noe jeg fikk i julegave! Jeg fikk noen nydelige malerier av min gode venn Lynn. Det er ett stort bilde og fem små! Aldeles nydelig utført arbeid! Noen virkelige kunstverk!
Jeg har laget en litt spesiell ramme til dem. Jeg hadde en gammel ramme i gull-farge. Denne malte jeg over, både rammen og bilde(et trykt bilde som ikke var noe fint) Deretter så fikk jeg min handy man til å helpe meg med å feste litt hønsenetting i bunn. Deretter ble det ett strøk maling på nytt for at nettingen skulle få en hvit farge som rammen. Jeg er veldig fornøyd med resultatet, synes det ble litt spesielt! Jeg har festet bildene med mini klyper(klikk gjerne på bildene for å forstørre dem).




Bilde 1: Her er bildet i sin helhet.




Bilde 2: Synes detaljene er så utrolig vakre!


Bilde 3: Det største maleriet er av en kjole, virkelig vakker!


Bilde 4: Detaljene er bare helt utrolig. Legg merke til knappen, de små sømmene, merkelappen og kragen!


Bilde 5: Også blomsten på kjolen er vakker!
Jeg ønsker med disse bildene dere alle sammen en rktig god uke! Håper at dere får masse tid til kos og inspirasjon, og hyggelige stunder med venner og familie!
Klemmer fra Beth

13 kommentarer:

Berit T sa...

Hei Beth.
Dette var virkelig en flott gave. Å ramme den inn slik var jo bare helt fantastisk. Du er full av ideer du. Å vise disse nydelige bildene på denne måte var noe helt nytt, iallefall for meg.

Ha en fin ny uke.
Klem.

Anita sa...

Såååå fint! Nydelige detaljer!! Heldige du!! Ha en flotters uke! Klemmer fra ANita!

Anne-Berit sa...

Så utrolig flott alle bildene var,og jeg likte ramma di og måten du har hengt dem opp på.Knallbra ble det,så smart og kreativ du er.
Ha en topp dag,klem herfra!

Prinsesse Elin sa...

Dette var skikkelig nydelig.
Godt at du er på plass, Beth. Jeg bvle så glad når du hadde begynt å blogge igjen. Har tenkt på det flere ganger. Vi er jo ikke så mange av de gamle bloggerne igjen. At noen faller fra det må man rekne med. Da er det eksta hyggelig når de kommer tilbake igjen. Ha en herlig dag videre. Jeg kommer innom igjen:O)

Mitt hvite hus sa...

Wow så flottda. Nydleig bilde du har laget=)

Klem kerstin

Tulip sa...

Å så kult det var! Kjempeflink hu venninna di som tegner/ maler så bra! flotte detaljer..

Og det ble veldig flott med alle bildene i ramma du har laget. Du er jammen meg kreativ:)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Dette var søtt! Og en kjempegod ide! Gjenbruk på sitt beste!

tinemor sa...

Så lekkert!!!
Klem

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Så kretiv du er !!! Imponert jeg - og bildene var så sarte og vakre , er de akvareller?

Klem A

Landlig Idyll I Interiørhuset sa...

Hei!
for noen vakre bilder/malerier du fikk av din venninne,og så vakkert som det ble med den rammen og hønsenettingen!

Slike kosehelger er virkelig gode å ha,inni mellom trenger man å få samlet batteriene...

Er spent på hvilke ting du fant på loppisen,her hvor jeg bor,er det aldri loppiser til min store fortvilelse.

KLem Tonje

Anne sa...

For en ide!!
Enkelt og så smart da gitt. Har jo noen meter med slik hønsenetting liggende i garasjen her jeg også etter prosjektet med det mosehjertet i fjor sommer :-)
Hmmm, noe å tenke på.

Vel, nå er det søndag, vår i lufta her i trøndelag, og jeg planleger tur med kjekkasen og mitt kamera!!

Ha det fint du også vennen.

Sea Angels sa...

OH Beth, you have made my pictures look really pretty the way you have arranged them...just how kind are you, my lovely friend, thankyou. I hope you enjoy them. I hope you got my email..if not I have kept it in my sent and I can send again...
I hope you are well and having a lovely weekend.
Thinking of you
Hugs Lynn xx

Katrine sa...

Makan, så utrolig fint!! :)