søndag 2. november 2008

Hyller med funn

Hei jenter!
Jaggu er det lenge siden jeg har lagt ut noe innlegg. Det har på en måte ikke vært helt meninga, men det har blitt sånn allikevel. En ting som har gjort det, er at den stasjonære pc`en vår har bortimot kræsja, så den blir det umulig å sitte og blogge ved. Det andre, er at denne bærbare pc`en jeg sitter ved nå, er skikkelig trøttsom å laste inn bilder til. Ikke bare det, men jeg har ikke hatt noe mus til den, og det tar utrolig lang tid å bruke displayet.. Vel, i kveld har Roy ordnet mus..hihi.. så nå tenkte jeg å benytte anledningen og skrive et innlegg. En tredje liten ting som har fått meg til å ikke å blogge den siste tiden, er at kameraet mitt har vært så utrolig "koselig" *kremt* den siste tiden... Hm.. Blitz, macroknapp, selve bildekvaliteten.. skikkelig trøttsomt hele greia, så nå skal jeg kjøpe et nytt ;) og det gleder jeg meg veeeeldig til! ;) Det blir julegaven til meg og Roy i år! super dupert!
Vel, nok om dette! Jeg håper at alt står bare bra til med dere alle!! Tenkte å ta meg en tur innom dere alle sammen, jeg vet jeg har kjempemasse å ta igjen, så jeg må vel sette av en uke til å komme gjennom alt sammen hihi ;) Jeg gleder meg iallefall kjempemasse til å å masse herlig inspirasjon fra dere alle sammen!
Jeg har satt opp noen hyller i trappeoppgangen min. Dessverre er det dårlig med naturlig lys der, men dere får iallefall et lite inntrykk ;) ALT på hyllene er selvfølgelig kjøpt på loppis ;) hva ellers?


Bilde 1; En liten kurv med bestikk, en nydelig oljelampe og et kort. Jeg fant først bunnen til oljelampen, og senere glasset. Var superheldig som fant et glass som passet!



Bilde 2: Bestikket er bare så utrolig nydelig. Det har vakre detaljer med monogrammer! Elsker slikt nydelig bestikk, og håper at jeg får samlet nok til å kunne få brukt det til middager. Akkurat nå har jeg nesten bare skjeer ;)




Bilde 3: Disse flaskene har jeg blitt så utrolig glade i, jeg synes de er så sjarmerende ;) Ved siden av flaskene har jeg mange putevar. De er aldeles fortryllende, med skjøne detaljer som monogrammer, blonder og knytebånd.


Jeg ønsker dere alle sammen en kjempefin kommende uke!!
Mange klemmer fra Beth

25 kommentarer:

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh :) Trudde du hadde gått i hi eg :P Eg fant bloggen din for lang tid sida, og la deg til bloggen min, men det skjedde visst ingen livsteikn her, før no :) Så spennende!! :) Så kjempeflotte ting du har fått tak i på loppis! Heldig du er :) Ønsker deg ei flott natt :) Sov godt :) Godklem :)

tinemor sa...

Så koselig å høre fra deg igjen!!!
Lenge siden sist.
Nydelige hyller med flotte skatter på!
Klem

Bestefars Verksted. sa...

Hei vennen,så der er du.....hihiii !! Var like før jeg måtte etterlyse deg,vettu,men så ville jeg ikke mase heller da.......men nå er du her igjen,kjempekoselig !!!! Håper du har fått mailen fra meg,ettersom du sier at dataen ikke er helt i form :) Så masse nydelige loppefunn du viser,det bestikket må jeg si jeg misunner deg,gitt......nei,forresten,det er ikke lov å si......men jeg er jo så svak for monogrammer,vet du !!! Kos å ha deg tilbake,ønsker deg ei super uke Beth,klem fra meg !!! :)

Berit T sa...

Hei Beth, så KJEKT at du var på bloggeren igjen, har savnet deg veldig med dine flotte innlegg og koselige kommentarer!

Så mange fine ting du viser, stadig på loppis forstår jeg.

Håper det ordner seg med dataen og ikke minst kamera.

Nå er det på tide å legge seg, ny uke og nye muligheter.
Klem fra meg.

Mitt hvite hus sa...

Jeg finner stadig nye flotte blogger. en av de er din blogg. Så koselig=) Har kikka litt rundt nå og kost meg og jeg legger deg til linke lista mi jeg0)

Ha en fin uke Klem Kerstin

Elisabeth sa...

Så godt at du er tilbake her igjen, har savnet dine herlige innlegg, og gode kommentarer. Håper pcen og kamera vil oppføre seg heretter.
Og litt av en hylle du har fått deg, loppisfunn kan være rene skattekisten ;)

Magdalena sa...

ååååhh for noen godbiter du har her.... alt sammen er så vakkert til pynt!
lucky you...

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hva skuer mitt øye!!! Er du tilbake kjære du, sååå glad jeg ble nå!
Nydelige saker du viser, sukk, jeg blir matt og mo i knærne på samme tid
Veldig kjekt med nytt innlegg fra deg bare så du vet det.
kLEM

Anita sa...

Hei!!! Håper du er tilbake med litt jevnere mellom rom nå da;0) Savner deg såå fælt og blir såå brkymret når du er borte såååååå lenge! Nydelige ting som alltid!! Gamle putevar er såå koselig! Nå skal jeg hente alle barna også skal største kjøres til turn og så skal vi andre i 40-års bursdag!! Godt jeg har trent bra idag så det er plass til litt kake;o) Ha en fortsatt fin uke!

Tulip sa...

Lenge siden ja, men koselig med et innlegg!
Så fint det ble med hyller i trappeoppgangen.'
Lekkert!

Anonym sa...

Hei lillesøs, EEEEEENDELIG er du tilbake!!! Så nydelig liten bestikk-kurv daa:) Mye fint å se på den nydelige hyllen din:-) Enig med de over her, må du legge ut noe med jevne mellomrom hihi... har sjekket bloggen din i løpet av sommeren,men nei, du gikk i dvale hehe.. håper det nye kameraet dere får til jul vil bli en stor glede:) Klem Viva

Prinsesse Elin sa...

Å så koselig å komme inn hit igjen etter data kræs å finne at du hadde laget et innlegg. Ble virkelig glad. Håper pc en funker og at du oppdaterer for du har slik en kjekk blogg. Masse klemmer fra Elin:O)

Anonym sa...

Så gøy at du er tilbake!!

Eg er i ferd med å få ferdig ekstra-forsinka-trøste-takkehelsing... Målet er å gå på postkontoret i løpet av nokre dagar... Om eg e flau - JEPP!!!... Men kjempeglad for at det er "liv" i bloggen din!

:o) Frøet

Sea Angels sa...

Hurrah Hurrah!!!!!!!!
I have missed you.....I am soooo glad you are back, It was fab to hear from you. Your photographs look lovely I can't understand anything but I don't care!!! it is just so lovely to have you posting again, and to know you are ok.
Hugs and more bigger hugs
Lynn xxxxxxxx

lavendel mio sa...

Oiii..så masse fint du har funnet,dette bestikket er råfint:) Ha en nydelig kveld:0)

pepperkverna sa...

Det bestikket var bare vakkert! Skulle gjerne dekket med det....Hege

Englagård sa...

Hej Beth, det tog väääldigt lång tid innan jag fick lagt din gåva i posten men nu är det äntligen gjort. Den har legat klar här i månad efter månad och bara skrikit åt mig till jag var tvungen att se till att den kom iväg. Hoppas att du ska ha nån glädje av den.

kram Karina

Akkurat passe Frø sa...

Hei!

TTT... no er pakken klar. Du kan ta ein kikk hos meg.

:o) Randi

Sea Angels sa...

Hi Beth
I think it is a really good idea to use beautiful items where there is is a little less light, especially the metal and glass as they reflect so beautifully. The monogramed cutlery is gorgeous will you use it at Yule?
I'm glad you have a new camera now you have to go out when the snow falls and show us lovely pictures ha ha.
Have a lovely weekend Beth this was a lovely post,
Hugs Lynn xx

Berit T sa...

Hei Beth, jeg savner deg og dine flotte innlegg!
Håper det er bra med deg...

Har en påskjønnelse til deg om du har lyst å hente den.

Ønsker deg en fin tid videre i adventstiden.
Klemmer herfra.

Berit T sa...

Innom for å ønske deg en fin julehelg Beth.

Håper du har det bra, savner deg og de flotte innleggene dine...

Mange klemmer fra meg.

FO - 2 sa...

Ønsker deg ei riktig GOD JUL! :)

Sea Angels sa...

God Jul Beth I hope you got my parcel...I am sending my email again just incase you didn't get it.
Have the very best of times
Love Lynn xxx

Aina sa...

Ønsker deg og din familie en fredfull og hyggelig jul.

Juleklem fra Aina.

Sea Angels sa...

Thinking about you and hoping you are well and having lots of fun.
Hugs Lynn xx